آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»ارتباط»گوشي موبايل»هندزفری نامرئی مارک MICSPY
هندزفری نامرئی مارک MICSPY-pic1

هندزفری نامرئی مارک MICSPY

هندزفری نامرئی تک مارک micspy
این نوع هندزفری از سری تجهیزات ساخنه شده بدون سیم می باشد.

طراحی آن به گونه ای می باشد که کاملا نامرئی بوده و کاملا دردرون گوش قرار می گیرد.

صدا می تواند به صورت کاملا شفاف و واضح توسط گیرنده ای که به صورت آویزی(یا اشکال دیگر) به دور گردن انداخته می شود ,منتقل شود.

این نوع هندزفری به خاطر طراحی بسیار کوچکی که دارد می تواند شرایطی بسیار ایده آل و راحتی را جهت مکالمه مهیا سازد.هندزفری می تواند به 2 صورت به گوشی موبایل و یا هر تجهیزاتی که مجهز به تراشه بلوتوث باشند اتصال برقرار کند.

• ارتباط از طریق رابط گردنی باسیم • ارتباط از طریق رابط گردنی بلوتوثی ویژه گیهای هندزفری نامرئی : • دارای طراحی آناتومیک برای قرارگرفتن به صورت کامل درکانال گوش به صورت نامعلوم می باشد. • انتقال صدا با کیفیت بالا و بدون نویز صورت میگیرد. • کاملا همرنگ پوست می باشد. • مدت زمان نگهداری باطری بسته به نوع باطری بین 4 تا 7 ساعت می باشد. • وزن هندسفری حدود 5/0 گرم میباشد.

• اورجینال کمپانی Spy Micro • با شماره سریال حک شده بر روی آن با کیفیت صدای فوق العاده بالا کاملا همرنگ پوست نکاتی که هنگام خرید هندزفری نامرئی باید به آن توجه داشته باشید: متاسفانه اخیرا نمونه های تقلبی هندزفری وارد بازار شده که مشابه نمونه اصلی بوده ولی به هیچ عنوان اورجینال شرکت MicSpy نمی باشند.

چند نمونه از ویژه گیهای هندزفری اورجینال که توسط گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین ارائه می شود ,جدا از رنگ پوست بودن آن (شفافیت رنگ) و کیفیت صدای بلند و واضح آن ,میتوان به عبارت MicSpy که بر روی آن حک شده و شماره سریال درج شده و اندازه آن که دارای ارتفاع 13 میلیمترو قطر 8 میلیمتر است اشاره کرد.

باطری که داخل هندزفری قرارمی گیرد از نوع باطری ساعت شماره 337 بوده و بسته به نوع باطری حداکثر 7 ساعت کار می کند وقابل شارژ مجدد نمی باشد.

هندزفری حتما باید به همراه رابط گردنی استفاده شود و به تنهایی کاربردی ندارد.گروه پیشگامان صنعت ارتباط نوین به مدیریت آقای مهندس حمیدرضا نوشادها در خدمت شماست.


آگهی دهنده: پیشگامان صنعت ارتباط نوین
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - گوشي موبايل در تهران
آدرس: لاله زار نو بالاتر از منوچهری پاساژالبرز سه طبقه زیرین فروشگاه نکونام
قیمت: 230000
به روز شده در:۱۳۹۵/۹/۱۳
بازدید: 485 بار
ایمیل: